środa, 15 stycznia 2014

Przestań niepokoić się o swój dom – zaufaj profesjonalistom!

Mieszkam bez żadnych współlokatorów w sporym mieszkaniu na obrzeżach miasta i każda usterka to dla mnie ogromny kłopot, bo nie mam nikogo, do kogo mogę zwrócić się z prośbą o pomoc. Już kilka razy doszło do dużej awarii kiedy spałam, nie wyobrażam sobie co by było, gdyby mieszkańcy domu naprzeciwko nie zadzwonili do straży pożarnej. To wydarzenie mogło się źle skończyć. W końcu brat polecił mi stronę http://rutex-home.pl/oferta/ i postanowiłam, że zapoznam się z ofertą technicznej obsługi budynku. Umówiłam się z fachowcami, którzy obejrzą wszystkie instalacje. Na pewno to dobry pomysł, dzięki całodobowemu nadzorowi będę mogła znowu spać spokojnie i nie martwić się, że dojdzie do awarii. Materiały z- Rutex-home.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz