poniedziałek, 9 września 2013

Jak usunąć szczeliny w podłodze drewnianej?

Listwy drewniane podłogi muszą być ze sobą połączone szczelnie i nie może rozpraszać. Nie zawsze jednak to wychodzi.
 W takim przypadku, szczelina może być naprawiony mieszaniną mączki drzewnej i kleju.
Tutaj jednak są dwa wyjścia, można albo eksperymentować z proporcjami i wykonaniem, albo zlecić to profesjonalistom, którzy zajmują się tym na co dzień. Ponadto czasem warto przekalkulować, jeżeli szczelin jest więcej, czy nie lepiej zmienić całkowicie listwy.

Osobiście nie mam w tej kwestii doświadczenia, może znajdziesz więcej informacji na ten temat przeszukując polskie blogi budowlańców. Wydaje mi się, że to będzie najlepsza opcja.
Z tego co kiedyś czytałem na jednym z for internetowych ktoś polecał dwie firmy z dwóch różnych miejscowości. Wiem, że z okolic Poznania była to na bank ison.com.pl i o ile mnie nie myli moja pamięć z województwa dolnośląskiego chyba (podkreślam CHYBA) była to firma mastar.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz